неділю, 11 червня 2017 р.

When the Levee Breaks

Сьогодні я вам розкажу про один проект і попрошу вашої допомоги. Я працювала над цим довго-довго і вклала безліч сил і енергії, алееее - тадам! - мій дипломний проект по фанфікшену нарешті готовий :) 

Якщо ви хотіли почитати про Джинні і Сіріуса, про літо у 1970-х, про осінь у 1990-х, про любов, яка мала би врятувати світ, про самотність, що вириває душу з грудей, - вам сюди! І ще ми тут колажиків напілілі до кожного розділу, да :) 

І прокоментуйте, якщо сподобалось, бо це і правда дуже важливо для мене. 

Саммарі: Трапляється, що доля дає нам шанс. І кожного дня ми стоїмо перед вибором: змінити світ чи зробити вигляд, що нічого не трапилося. Джинні вчили свій шанс використовувати. 

http://hp-levee-breaks.com.ua/


4 коментарі:

  1. Привіт друзі, мене звати Андрей Меньковский Я з Києва, Україна. Я тут, щоб поширити добрі новини для нужденних. Я був у депресії, коли дружина залишила мене за іншим чоловіком, бо мене попросили припинити роботу, бо у мене рак, і я зламався. Вона забрала мою єдину дочку, тому єдиним моїм варіантом було померти, я спробував зателефонувати їй, але вона проігнорувала мене, я надіслала їй текстові повідомлення, і раптом вона відповіла і сказала мені більше не дзвонити чи надсилати їй повідомлення, щоб одного разу я зв’язався з мій друг у фейсбуці, і я пояснив йому що-небудь, і він також сказав мені, що у нього були ті ж самі проблеми, і він представив мені заклинання заклинання під назвою «Доктор осагієд», він надіслав мені свій особистий електронний лист, і я зв’язався з ним через doctorosagiede75@gmail.com, і він відповів мені швидко, я пояснив йому свої проблеми, і він сказав мені не хвилюватися, що він зробив це для стількох людей, я людина, яка ніколи не вірила в заклинання, але я обманула, щоб спробувати це, він запевнив мене 24 години, щоб кинути роль заклинання, а також вилікує мене від раку і влаштуй мені кращу роботу, і раптом він відправив мені ліки від моєї хвороби, я прийняв його всього за 2 дні, і я був вільний, я ніколи не вірив своїм очам наступного дня, хтось постукав у мою двері, і я нікого не чекав того дня раптом, це була моя дружина, вона бу Перша сльоза, і я не витримала, вона благала мене і попросила пробачення негайно. Я отримала дзвінок від своєї компанії, де я працювала роками, і мене підвищили на посаді менеджера компанії «Парагон» у США, будь ласка, допоможіть мені подякувати лікареві osagiede за відновлення всього, що я втратив раніше, будь ласка, я пораджу будь-кому, хто потребує допомоги, зв’язатися з лікарем osagiede через його особистий електронний лист на doctorosagiede75@gmail.com або whatsapp за номером +2349014523836, дякуйте, хай Бог благословить тих, хто потребує часу, щоб прочитати це свідчення удачі

    ВідповістиВидалити
  2. Життя іноді може бути веселим, одна хвилина прекрасна, а наступна - зовсім інша. Ми з чоловіком прожили дуже красиве життя до несподіваного хаосу, життя без вад і недовіри, поки у нас не було проблем з підтримкою наших дітей, він перестав платити і знайшов пригоду за межами флірту зі своїм заповітним подружжям. все, що я страждав. і для того, над чим я працював над непотрібним задоволенням, я відчував у собі цю порожнечу, я не мав уявлення, як допомогти мені з’єднатися з ним, тому що він не повернувся додому, пізно просидів, пив, курив, займався різними речами, які він ніколи не робив зробив. Але завдяки людині, яка принесла радість і стабільність у мій дім, доктор Егвалі, людина добрих справ, настільки справжній і поступливий, бо я намагався і мав довіру. Поговоріть з ним про те, що вас турбує, і ви будете раді, що це зробили. WhatsApp або Viber +2348122948392 або електронною поштою dregwalispellbinder@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я сім років у шлюбі без дитини, тому мій чоловік починає поводитися дивно, останнім часом приходить додому і більше не проводить зі мною час, і він розлучився зі мною. Тож мені стало дуже сумно і втрачено в житті, тому що лікар сказав мені, що неможливо завагітніти, це дійсно зробить моє життя нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про д -ра АЛАБУ з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я стикаюся, тому я зв’язався з ним за адресою: dralaba3000@gmail.com і пояснив йому. він сказав мені все, що мені потрібно було дати, перш ніж він відмовився від заклинання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробив, і він надіслав потужну молитву, яку я мав вимовити посеред ночі, поки він наклав приворот на любов. Це було диво через 48 годин, коли мій єдиний чоловік повернувся до мене і вибачився за все, що він зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу. Я швидко зателефонував АЛАБА і розповів йому, що відбувається в цей момент, і він також підготував і надіслав мені ліки, в яких сказано, що воно вилікує будь -які небажані хвороби чи інфекції, які заважали мені завагітніти, а потім проінформував мене про це. як користуватися ним до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї рідної трави і кореня, через кілька тижнів я почав відчувати ознаки вагітності по всьому, я дійсно вагітна, я щойно народила хлопчика 1 -го числа цього місяця. Я обіцяю повідомити весь світ про д -ра АЛАБУ, щоб зберегти мої стосунки, а також подарувати мені дітей, яких я можу з гордістю назвати своїми сьогодні. Для будь -якої жінки, яка вважає це неможливим, ось ваш шанс посміхнутися і принести щастя вашій родині, будь ласка, зв'яжіться з електронною поштою DR ALABA: dralaba3000@gmail.com або зв'яжіться з його WhatsApp / viber за цим номером: +2349039885856, він посланий Богом повернути втрачених коханців і принести вам щастя.

    ВідповістиВидалити
  4. Мене звати Ізабелла Ітан Після 12 років шлюбу ми з чоловіком так чи інакше сварилися, поки він нарешті не покинув мене і не переїхав до Каліфорнії, щоб бути з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що ніколи більше не побачать свого батька. Я намагалася бути сильною лише перед дітьми, але не могла стримати біль, що мучив моє серце, моє серце було сповнене смутку і болю, тому що я була по-справжньому закохана в свого чоловіка. Я думаю про нього щодня і вночі, і завжди хотів би, щоб він повернувся до мене, я був дуже засмучений і потребував допомоги, тому звернувся за допомогою в Інтернет і натрапив на веб-сайт, який припускає, що доктор Алаба міг би допомогти своєму колишньому повернутися. Тому я відчув, що повинен спробувати. Я зв'язався з ним, і він сказав мені, що робити. Я зробив це, а потім він зробив мені приворот. Через 48 годин мій чоловік дійсно подзвонив мені і сказав, що він дуже сумує за дітьми, так дивно!! Отже, він повернувся того дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та дітям. Наш шлюб був міцнішим, ніж раніше, завдяки доктору Алабі. Він такий могутній, і я вирішив поділитися своєю історією в Інтернеті, що доктор Алаба був справжнім і могутнім чарівником. Я завжди буду молитися, щоб вона прожила довгий час, допомагаючи своїм дітям у скрутний час, якщо ви тут і потребуєте повернення колишнього або ваш чоловік перейшов до іншої жінки, перестаньте плакати, негайно зверніться до цього потужного орфографічного колеса. Ось його контактна електронна адреса за адресою: {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp/viber через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА.

    ВідповістиВидалити