середу, 11 листопада 2015 р.

Сон

Автор: oksana.amelina
Пейрінг: Гаррі Поттер/Герміона Грейнджер (односторонній), Віктор Крам/Герміона Грейнджер (односторонній)
Жанр: Романтика, POV
Розмір: драбл
Статус: завершений
Саммарі: Я побачила свого коханого. Він сидів у кріслі, повністю занурившись у книгу. Здавалося, він навіть не помітив, що в кімнаті є ще хтось...



Сьогодні він мені знову снився. Я розумію, що у мене немає шансу проти його шанувальниць, але серцю не накажеш. Гаррі такий добрий, справедливий і зовсім трошки наївний. Я захоплююся його мужністю, хоч багато його пригод змушують мене завмирати від страху. А які трюки він робить у повітрі під час гри!
Згадавши про квідич, я різко піднялася з ліжка. Живоглот, який мирно спав у мене на животі, звалився на підлогу. Ображений до глибини своєї котячої душі,  заліз у кошик і прикинувся сплячим.
Швидко привівши себе до ладу, я одягла ґрифідорский шарф і спустилася до вітальні. Там було дуже шумно, незважаючи на вихідний. У цю суботу має відбутися перший матч між Ґрифіндором та Слізерином, двома вічними суперниками, і тому всі обговорювали шанси Ґрифіндору на перемогу.
Я твердо вирішила піти на стадіон. Хоч я недолюблюю цей вид спорту, це не заважає мені бути на кожному матчі Ґрифіндору. Близнюки вважають, що я це роблю з почуття патріотизму до рідного факультету. Нехай думають, що хочуть. Я просто насолоджуюся грою людини, яка мені подобається.
Годинник, який висить над каміном, показував, що до сніданку залишилося не більше півгодини. Тому я поспішила у Великий Зал, щоб встигнути застати там Гаррі. Мій друг перед грою зазвичай вставав раніше, і, напевно, вже був там. Дорогою я зустріла Луну, яка йшла, уткнувшись носом у книжку. З нею мене познайомив Гаррі. Спочатку я ставилася насторожено до дивної блондинки, але з часом, звикла до її дивацтв. Ми навіть змогли стати подругами.
— Привіт, Луно!
Рейвенкловка, побачивши мене, радісно посміхнулася і підійшла ближче.
— Привіт, Герміоно! Рада тебе бачити! Ти ж будеш на сьогоднішньому матчі?
— Так, а що? — мене здивувало таке запитання від Лавгуд. Я ніколи не помічала, що вона цікавиться квідичем.
— Мене взяли коментатором! Уявляєш?
Я тільки посміхнулась на таке дитяче захоплення. У цьому вся Луна. Вона весь час світиться, як сонечко. Ця незвичайна блондинка одним своїм виглядом може викликати посмішку на обличчі.
— Звичайно, буду. Ти ж знаєш, я ніколи не пропускаю матчі свого факультету.
Лавгуд щасливо посміхнулася, і попрямувала у бік стадіону. Я простежила за нею очима і, попрямувала у Великий Зал.
Гравці якраз закінчували снідати. Блідий Гаррі сидів біля Рона. Хвилюється. Хоча він, на мою думку, відмінний гравець. Мені здається, у Гаррі є всі шанси на перемогу.
Ось вони попрямували на стадіон. Я поспішила за ними. Біля самих дверей мені вдалося наздогнати своїх друзів.
— О, Герміоно, привіт! — Гаррі помітив мене першим. — Йдеш вболівати за нас?
Я хотіла відповісти, але мене перебили близнюки Візлі.
— Гаррі, не за нас, а за наймолодшого ловця останнього століття! Ми ж бачимо, що вона з тебе очей не зводить, особливо коли ти на мітлі.
Вигук Фреда (або Джорджа, я їх ніколи не могла розрізнити) змусив мене почервоніти. Щоб це було менш помітно, я сильніше закуталась в шарфик.
— Перестаньте бентежити Герміону! — заступився за мене Невіл.
Я тепло посміхнулася незграбному ґрифіндорцю і помчала за однокласниками.
Матч закінчився блискучою перемогою Ґрифіндору і, звичайно, не без допомоги Гаррі. Після гри, я одразу, не перериваючись на обід, вирушила в бібліотеку. Я хотіла знайти інформацію для свого проекту з рун. Я довго бродила уздовж полиць, вишукуючи потрібні книги.
Відібравши кілька рукописів, я сіла за свій столик і почала конспектувати. В одному з фоліантів я знайшла посилання на одну досить цікаву книжку. Але навіть обійшовши практично всю бібліотеку, мені не вдалося знайти потрібний довідник.
Але, на щастя, у мене був пропуск у Заборонену секцію. Знаючи підступність деяких книг, я обережно підійшла до стелажу і почала уважно роздивлятися корінці книг.
Раптом я побачила один непримітний фоліант, який лежав з самого верху. Мене це дуже здивувало. Я обережно взяла його руки, не забувши перевірити на предмет зурочень та прокльонів. На дивному рукописі не було ніяких чар і тому я безстрашно його відкрила.
На титульній сторінці була золота, з напівстертими літерами назва: "Віщі сни". Мене вона заінтригувала, і я вирішила прочитати її, хоч ніколи не любила передбачення і не вважала їх за науку.
Зручно вмостившись, я відкрила фоліант і занурилась у читання. Через деякий час я відірвалася від книжки і роззирнулася. У бібліотеці нікого, крім мене, не було. Але це не було дивно, оскільки на дворі була рання осінь і погода ще доволі тепла.
Я вирішила повернутися до свого проекту. Склавши книги в одну стопку, я раптом помітила в одному з підручників клаптик пергаменту. З твердою впевненістю, що це не мій пергамент, я витягла клаптик. Це була записка, явно написана з допомогою Пера — Самописця.
"Люба Герміоно. Мені потрібно з тобою поговорити наодинці. Якщо ти не проти, то приходь у Виручай-кімнату.
Гаррі"
Без зайвих думок, я швидко зібрала книги і буквально вибігла з бібліотеки. Дістатися до потрібного поверху мені вдалося дуже швидко. Перед необхідним портретом вже були двері. Я довго не могла наважитися увійти, але мені вдалося зібратися з духом.
Як тільки я зайшла в цю кімнату, я не змогла стримати здивовання. Скрізь були розкидані пелюстки троянд, яскраво—червоного кольору. В кімнаті було дуже затишно — камін, два крісла, диван, журнальний столик і дуже пухнастий килим.
Меблі в кімнаті були в основному бежеві, що дуже гармоніювало зі шпалерами, які були ніжно—рожевого кольору. Підлога була оброблена під дерево, темний дуб. Освітлення було слабким, що створювало дуже романтичну атмосферу. На столі стояли пляшка червоного сухого вина, фрукти і всілякі закуски.
Тут я побачила свого коханого. Він сидів у кріслі, повністю занурившись у книгу. Здавалося, що він навіть не помітив, що в кімнаті є ще хтось. Він був як ніколи бездоганний, одягнений в темно зелену сорочку, тон його очей. Чорне волосся як завжди скуйовджене...
Я ніяково ступила назад, милуючись своїм коханим. Як тільки підійшла до дверей, як Гаррі підняв голову і побачив мене.
— Пробач, Герміоно, я тебе не одразу помітив. Зачитався, — винувато промовив хлопець.
— Нічого страшного. Ти чекаєш свою дівчину? — сумно сказала я, розуміючи, що мене жорстоко розіграли.
Гаррі піднявся з крісла і підійшов до мене. Я здивовано стежила за його діями. Він ніжно провів рукою по моїй щоці, викликавши у мене тремтіння по всьому тілу.
— Гаррі?
— Моя дівчина вже прийшла. Правда, я ще не знаю, чи хоче вона бути моєю дівчиною.
Я завмерла. Я подивилася на чоловіка, якого любила більше життя і не могла повірити своїм вухам. Невже він говорить про мене?
— Герміоно, ти станеш моєю дівчиною? — брюнет м'яко посміхнувся і взяв мене за руку.
Від бурі почуттів, що охопили мене, я спочатку не змогла вимовити й кількох слів. Але мені все ж вдалося перебороти себе і запитати глухим голосом:
— А як же Джіні?
— Джіні зараз зустрічається з Діном Томасом.
— Але мені Рон казав, що багато разів бачив тебе і Джіні разом, і ви цілувалися, — я пильно подивилася в очі Гаррі.
— Не мене, Діна, — я здивовано підняла голову. — Багатозільний настій ще ніхто не відміняв.
— Рон чомусь думає, що я найкращий кандидат на роль хлопця Джіні. Але давай поговоримо про них пізніше.
— Гаразд, — я щасливо посміхнулася і обняла свого хлопця. Гаррі обхопив моє обличчя руками і наблизився, немов хотів поцілувати. Коли його губи були буквально в декількох міліметрах від моїх, він раптом заговорив голосом Віктора Крама:
— Герміоно, прокинься! Бібліотека скоро закриється.
Я розплющила очі і побачила перед собою схвильованого болгарина.
— Коли ти не прийшла, я почав хвилюватися. Я почекав ще годину, і попрямував на твої пошуки. Гаррі сказав, що після матчу ти пішла в бібліотеку. З тобою все добре? Ти така бліда... — стурбовано промовив Крам.
— Так, все добре, — я спробувала заспокоїти хлопця, але, судячи з його погляду, мені це не дуже вдалося.
— Ти впевнена? — поцікавився Віктор.
— Так, я сьогодні просто погано спала. Ніяк не могла заснути, а йти до мадам Помфрі було вже пізно, — я слабо посміхнулася болгарину і почала збирати сумку.
— Тебе провести до вітальні? — запропонував Віктор, стурбовано дивлячись на мене.
— Ні, я знаю більш короткий шлях, але все одно спасибі, — мене починала дратувати така нав'язлива турбота, але я намагалася тримати себе в руках.
— Як хочеш, — сумно, як мені здалося, сказав Віктор і попрямував до виходу.
Після того як Крам покинув бібліотеку, я ще стояла біля столу і намагалася заспокоїтися. Але через кілька хвилин я зрозуміла, що нічого путнього з цього не вийде. Взявши сумку і попрощавшись з бібліотекарем, я пішла в бік вітальні. Мені треба було обдумати реалізацію свого сну у дійсності.

Немає коментарів:

Дописати коментар